خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه کلیبر در آیین گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: برای نشان دادن عظمت وجود حضرت فاطمه زهرا(س)، جبرئیل بر پیامبر(ص) نازل شد و فرمود خداوند می فرماید؛ تمام مخلوقات را به خاطر تو خلق کرده ام و تو را بخاطر علی خلق کرده ام و هر دوی شما را بخاطر حضرت زهرا(س) خلق کرده ام پس تمام هستی بخاطر آن حضرت بزرگوار خلق شده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۸۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: عرشیان به عظمت وجود حضرت زهرا(س) پی بردند ولی متأسفانه فرشیان به عظمت آن حضرت بزرگوار پی نبرده اند چراکه فرشیان چنین ظرفیتی برای درک عظمت زهرا ندارند.

وی با اشاره به حدیث «پیامبر اکرم(ص) می فرماید: فاطمه زهرا(س) پاره تن من، نور چشم من، میوه قلب من و روح من است»،  اظهارداشت: شیرینی رسالت پیامبر اکرم را در حضرت زهرا(س) می توان یافت.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام(ص) در قسمت آخر سخن خود فرموده است، فاطمه روح من است همچنان که روح، موتور محرک و شادابی هر موجودی است و ارزش و برکت انسان در روحش نهفته است، فاطمه روح رسالت و شریعت پیامبر مکرم اسلام می باشد.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) مزد رسالت 23 ساله خود را مودت به اهل بیت خود بیان داشته است، اظهارداشت: باید در آرمان اهل بیت حرکت کنیم و عملا محبت خود را نسبت به اهل بیت به نمایش بگذاریم ولی با نهایت بی شرمی در مقابل این همه زحمات نبی مکرم اسلام(ص) بر زهرای عظیم الشأن(س) جسارت کردند و روح پیامبر را آزردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها