در این پیام آمده است:فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه‌ای تاریخی نیست بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۱۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد شهادتحضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مردم ولایتمدار استان و بسیجیان تسلیت گفت، و پیامی به شرح ذیل صادر نمود:
السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا بنت رسول الله
فاطمه (س) معیار فضایل بود و اسوه سرامدان عصمت، در فناکده خاک افول کرد و در بقا سرای عرش طلوع و تابندگی نمود. هنوز آوای شیوایش در گوش دل‌ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می‌خواند و خود عامل نخست آن بود. آیین محمد (صلی الله علیه و آله) از استقامت سرخ زهرا آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد.
باید گفت: شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) تنها واقعه‌ای تاریخی نیست بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) است.
فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بی بی دو عالم، پاره تن پیامبر (صلی الله علیه و آله) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم ولایتمدار استان و کلیه بسیجیان که رهروان حضرتش هستند، تسلیت عرض می‌نمایم.
سرهنگ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد
ارسال نظرات