رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: امروز کشور ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهداست، شهدایی که برای امنیت و دفاع از میهن اسلامی جان خود را تقدیم نمودند.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۳۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) و همچنین مراسم تشییع پیکرمطهرشهید فرزادایرانفر در گلزار شهدای بروجرد، اظهار داشت: امروز کشور ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهداست، شهدایی که برای امنیت و دفاع از میهن اسلامی جان خود را تقدیم نمودند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن پس از چهار دهه از آثار وبرکات قطره‌های خون شهدا است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان روزبه‌روز منزوی‌تر می‌شوند اما انقلاب اسلامی ایران هرروز عزت، عظمت، سربلندی و اقتدار بیشتری پیدا می‌کند و همه این پیروزی‌ها و سربلندی‌ها به برکت خون شهدای بزرگوار است.

 وی گفت: پیروزی‌هایی که در کشورهای سوریه و عراق رخ داد و سبب شد تا دشمن به عقب رانده شود این پیروزی‌ها مرهون خون شهدا و مدافعان حرم بود که با نثار جان گران‌بهای خویش پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تصریح کرد: حضور پرشور امروز مردم بروجرد در مراسم تشییع شهید سرافرازایرانفر به‌خوبی نشان داد که مردم همواره قدر شهدا و خانواده‌های شهدا را می‌دانند.
در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا مسئولان استانی، شهرستانی، و مردم شهیدپرور بروجرد حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات