مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

تکامل ایمان درگرو داشتن معرفت بیشتر به اهل‌بیت (ع) است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کامل‌ترین ایمان برای کسی بوده که معرفت بیشتری به اهل‌بیت (ع) داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد سیدالشهدا این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: شهادت این بانوی بی‌نشان را به ساحت حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و تمام عزاداران فاطمی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

وی بابیان اینکه حضرت زهرا (س) نیازی به اشک من و شما نداشته و این محبت تنها برای هدایت افراد است خاطرنشان کرد: اهل‌بیت (ع) به‌تمامی دوستداران خود عنایت دارند همچنین افرادی که در مقابل این سرچشمه‌های نور قرار گیرند، بیچاره و خوار هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: اگر کسی به‌اندازه کوه‌ها درراه خدا جواهر اهدا کند و اگر که صبح و شب اطاعت خدا را بر جای آورد اما ولایت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد.

وی بابیان اینکه دشمنان همواره به دنبال بی‌راهه کشاندن مردم نسبت به اهل‌بیت (ع) هستند، یادآور شد: ما در حدی نیستیم که به شناخت واقعی و کامل از اهل‌بیت (ع) دست پیدا کنیم لذا ناچاریم از قرآن و یا از احادیث، اهل‌بیت را شناخته و در حد عقول خود از معارف آنان بهره‌مند شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: کامل‌ترین ایمان برای کسی بوده که معرفت بیشتری به اهل‌بیت (ع) داشته باشد بنابراین ضرورت دارد هرچه بیشتر نسبت به این بزرگواران شناخت و معرفت کسب کرد چراکه راه نجات همگی ما در شناخت اهل‌بیت (ع) است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار