امام جمعه دیر گفت: گاهی اوقات در جامعه چیزی که مردم به آن اعتقاد دارند را برجسته می‌کنند تا اصل دیگری را بکوبند و امروز ما می‌بینیم که در فضای مجازی و سایت‌ها برای ضربه‌زدن به ولایت و رهبری به دنبال برجسته‌کردن قانون اساسی و خط امام هستند.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۴۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در سال‌روز شهادت حضرت زهرا(س) در اجتماع مردم دیر با تأکید بر لزوم واکاوی عوامل ایجاد انحراف در امامت و رهبری در صدر اسلام اظهار داشت: دشمنان اهلبیت(س) از حربه مذهب علیه مذهب استفاده کرده و قرآن را مقابل ولایت قرار دادند.

 وی افزود:گاهی اوقات در جامعه چیزی که مردم به آن اعتقاد دارند را برجسته می‌کنند تا اصل دیگری را بکوبند و امروز ما می‌بینیم که در فضای مجازی و سایت‌ها برای ضربه‌زدن به ولایت و رهبری به دنبال برجسته‌کردن قانون اساسی و خط امام هستند.

امام جمعه بندر دیر با اعلام این که کسی بهتر از مقام معظم رهبری تاکنون از امام و خط امام دفاع نکرده است، تصریح کرد: آنچه امیرالمومنین(ع) را خانه‌نشین کرد خطر نفاق بوده است.

حسینی گفت: عده‌ای بعد از گذشت هشت سال از فتنه 88، هنوز سران فتنه را یاران امام می‌خوانند اما مگر امام نگفت پشتیبان ولایت فقیه باشید و از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنید و مقابل آمریکا بایستید پس چرا این افراد در مقابل شعارهای ضدنظام  و ولایت و آتش‌زدن تصویر امام سکوت کردند.

وی با اشاره به تعیین‌کننده بودن نقش افراد شاخص در جامعه عنوان کرد: منافقان بعد از رحلت پیامبر به سراغ شخصیت‌ها رفته و گروهی را با پول و وعده قدرت، تطمیع، برخی را اغفال، عده‌ای را تهدید و تعدادی را نیز با تبلیغات مسموم با خود همراه کردند.

امام جمعه دیر افزود:از آنجایی که علما رابط مردم ورهبری هستند لذا جریانی خود فروخته تخریب ائمه جمعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی مردم در تمامی انقلاب‌ها، بیان کرد: در زمان امیرالمؤمنین(ع) انقلابیون واقعی اندک بودند اما امروز طرفداران انقلاب بیدارند واکثریت جامعه را تشکیل می دهند و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند تا فتنه صدر اسلام تکرار نشود و در جریان اغتشاشات اخیر، 22بهمن و 9 دی مهم این را نشان داده‌اند.

حسینی یادآور شد: امروز می‌بینیم عده‌ای از سست عنصران انقلاب با سوء‌استفاده از قانون اساسی و خط امام دروغ می‌گویند و سعی می‌کنند جوانی از بیت امام را در مقابل نظام قرار دهند همانگونه که در صدر اسلام همسر پیامبر را مقابل امیرالمؤمنین قرار دادند.

وی گفت: باید بیدار باشیم و ولایت را شاخص خود قرار دهیم و فریب شخصیت‌ها را نخوریم .

امام جمعه دیر افزود: عده‌ای با وعده و تطمیع افراد قدرت‌طلب را اجیر می‌کنند و با استفاده از افراد مفسد و بی‌بند وبار و با بمباران تبلیغاتی و تهدید ابتدا طرفداران بزدل انقلاب را از سر راه بر می‌دارند، سپس با فراهم شدن زمینه به سراغ مدافعان راستین انقلاب یعنی سپاه و ائمه جمعه و نهادهای انقلابی می‌روند همانگونه که در اغتشاشات اخیر دیدیم چگونه به حوزه‌های علمیه، دفاتر ائمه جمعه و پاسگاه نیروی انتظامی حمله کردند.

حسینی بیان کرد:ما باید از فاطمیه در راستای عبرت‌گیری و گم نکردن مسیر بهره برداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات