نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: آموزه سیاسی و انقلابی حضرت فاطمه زهرا (س) راهبرد مسئولان و ملت ایران قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۵۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی که در رواق امام خمینی (ره) اظهار داشت: آموزه سیاسی و انقلابی حضرت فاطمه زهرا (س) باید راهبرد مسئولان و ملت ایران قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای شناخت سیره حضرت فاطمه (س) پیشنهاد دارم که احادیث این بانوی بزرگوار مطالعه شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن اشاره به دفن شبانه دخت نبی اکرم (ص) بیان داشت: علت خاکسپاری شبانه توسط امیرالمومنین (ع) ناآگاهی و نادانی مردم مدینه بود. مردم در آن زمان نسبت به مظلومیت و هتک حرمت‌های حضرت زهرا (س) بی‌تفاوت بودند.

وی ابراز داشت: حضرت زهرا (س) هر روز به آرامگاه پیامبر (ص) می‏‌رفتند و می‌‏گریستند تا جایی که این بانوی بزرگوار به خاطر هتک حرمتی که در ماجرای آتش زدن درب برایشان پیش آمده بود به شدت بیمار شدند و در بستر افتادند که در آن زمان کمتر کسی به عیادت‏شان می‌آمدند.

وی با بیان اینکه اولین روضه‏‌خوان حضرت فاطمه (س) شخص رسول الله (ص) بودند، اظهار داشت: ایشان می‌فرمایند «من هربار دخترم زهرا (س) را می‏‌بینم یاد مظلومیت او بعد از خودم می‏‌افتم».
ارسال نظرات
پر بیننده ها