خبرهای داغ:
مسئول پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مادرانه در شهرستان بهار

مسئول پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا (س) بهار از برگزاری کارگاه آموزشی مادرانه با موضوع زندگی فاطمی در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۶۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

برگزاری کارگاه آموزشی مادرانه در شهرستان بهاررقیه خاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: کارگاه آموزشی مادرانه با موضوع الگوی زندگی و شیوه زندگی فاطمی با حضو بسیجیان پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا (س) بهار برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزش الگو زندگی و شیوه زندگی فاطمی بود، چراکه بهترین نمونه سبک زندگی اسلامی زندگی فاطمی است.

مسئول پایگاه زینبیه حوزه فاطمه الزهرا (س) بهار با اشاره به ارزش واهمیت تربیت اسلامی فرزندان عنوان کرد: احترام به پدرو مادر و احترام به حقوق یکدیگر از جمله مواردی است که در این کارگاه به آن اشاره شد.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های خانواده در سایه تربیت صحیح و تربیت اسلامی محقق می‌شود، گفت: کمک به نیازمندان و انفاق، و دادن هدیه، از خصوصیات بارز امامان معصوم(ع) بوده و ما باید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

خاوری با اشاره به نقش زنان به عنوان پایه‌های اصلی زندگی گفت: بانوان باید آموزه‌های خود را از طریق مطالعه زندگی بزرگانی چون حضرت فاطمه زهرا(س) به خانواده تزریق کنند و زندگی فاطمی را ترویج دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار