خبرهای داغ:

تشیع شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرستان دزفول

مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به همراه تشیع پیکر مطهر2 شهید گمنام دفاع مقدس از در شهرک خیبر بخش چغامیش شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی بسیج شهرستان دزفول، پیکر پاک این 2 شهید گمنام گرانقدر دفاع مقدس روز سه شنبه چون نگینی بر دستان مردم ولایتمداربخش چغامیش شهرستان دزفول از ورودی شهرک خیبرتا میدان امام حسین (ع) این شهرک تشییع شد.

پیکر این شهدای گمنام در مناطق عملیاتی  زبیدات و منطقه عملیاتی بدر؛ شرق کرخه کشف شد و به تریب 25 و 24 سال سن دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در این آیین گفت: مردم ولایتمدار شهرستان دزفول امروز با حضور باشکوه خود ضمن به جای آوردن مراتب قدرشناسی خود بار دیگر با آرمان امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

سرهنگ عبدلامیرمحتشمی راد با تاکید بر اینکه شهدا راهی را انتخاب کردند که برای همیشه و در همه حال جاودانه است گفت: برای ادامه راه این شهدا باید بیش از گذشته به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اهتمام داشت.

وی بیان کرد: مهمترین آرمان شهدا حفظ ارزش های انقلاب و اسلام است و قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع)بخش چغامیش شهرستان دزفول نیزدرحاشیه مراسم تشییع این 2 شهید ولامقام گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و پیشرفت هایی که به دست آمده مرهون جانفشانی های شهدای والامقام و از خودگذشتگی خانواده آنان است و شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر حق عظیمی بر گردن مردم و مسئولان دارند که تنها راه جبران این ایثار، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خدمت رسانی بی منت به مردم است.

حسین آل کثیراظهار کرد: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط کشور، به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و با نثار جان خویش از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک پاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: باید زندگینامه شهدا به عنوان الگو از طریق سخنرانی ها برای نسل آینده بازگو شود تا همگان با ایثار و از خودگذشتگی آنان آشنا شوند.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس امروز - سه شنبه - همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درشهرک خیبر بخش چغامیش شهرستان دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار