خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آمادگی شبانه روزی مدیریت شهری این منطقه برای مدیریت بارش های احتمالی و اجرای طرح ده روزه لایروبی انهار شهری و 4 حوضچه رسوب گیر این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۷۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه 70 درصد آب های سطحی شهر تهران به منطقه 20؛ جنوبی ترین نقطه؛ سرازیر می شود، مدیریت شهری این منطقه همواره برای مدیریت بارش های فصلی آمادگی لازم را دارد و لایروبی انهار و کانال های فرعی و اصلی به صورت مدام و برنامه ریزی شده انجام می شود.

صفوی با اشاره به اینکه علاوه بر امور مستمر و فعالیت های جاری نگهداشت شهری، طرح های ویژه ای نیز برای لایروبی به اجرا در می آید، افزود: از 23 بهمن، طرح ویژه لایروبی انهار شهری آغاز شده است و98 هزار و 600 مترطول از انهار روباز و روبسته و همچنین 4 حوضچه رسوبگیر شهید رجایی، کانال یاخچی آباد، دریچه آزادگان و مخازن صالح آباد در این طرح پاکسازی می شوند.

وی ادامه داد: این طرح ده روزه با حضور 70 نفر نیروی انسانی و 30 دستگاه واترجت، تانکر و خاور در نواحی هفتگانه در حال اجراست.

شهردار منطقه 20 به اجرای عملیات امورشهری و نگهداشتی در 30 نقطه جمعیتی محدوده حریم اشاره کرد و گفت: 18 هزار و 500 مترطول از لایروبی های انجام شده در محدوده حریم و روستاهای این محدوده نظیر اشرف آباد، محمودآباد، غنی آباد، امین آباد، زمان آباد به اجرا درآمده است تا ساکنان این محدوده نیز از این خدمات بهره مند شوند.

ارسال نظرات