معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

حضرت زهرا(س) اسوه ای برای تعالی جامعه است

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در چهاردهمین سوگواره شمیم یاس با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اسوه ای برای تعالی جامعه است، بر شناخت و گسترش سیره ایشان در زمینه های مختلف برای داشتن جامعه ای سالم و متعالی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۴۸۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی پیروی از سبک زندگی بزرگ بانوی دو عالم زمینه ساز نیل به سوی داشتن سبک زندگی ایرانی و اسلامی منطبق بر نیازهای خانواده امروز دانست.

وی گفت: امروز می بینیم خانواده ها دارای مشکلات مختلفی هستند، آمار طلاق و برخی معضلات اجتماعی بالا رفته و جامعه نیازمند درمان است، همین امر نیاز به بازگشت به سیره اهل بیت علیهم السلام را بیش از پیش یادآور می شود.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: آرامش و معنویت با توجه و تدبر در کلام شجره طبیه پیامبر اکرم (ص) و سلاله پاک ایشان می تواند به خوبی متجلی شود.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز رفتار بانوی بزرگ دو عالم در تمام مراحل زندگی اسوه ای برای پیروی معرفی نمود و افزود: ایشان در زمینه های مختلف به خوبی نهایت نگاه دین را متجلی نموده اند و نه تنها برای بانوان که برای تمام مردم جامعه الگو هستند.
 به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، چهاردهمین سوگواره شمیم یاس به مدت دو روز با حضور مردم سوگوار تبریز در محل سالن فتخ خیبر برگزار می شود.
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها