اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «بسیج»:

مسوولین باید برای برقراری عدالت گام بردارند، نه اینکه به مردم فخرفروشی کنند

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: باید جامعه به سوی عدالت و توجه به قشر مستضعف حرکت کند، نه اینکه چون سابق مسئولین بخواهند به مردم فخرفروشی کنند که این اصلا قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۰۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

 اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار مردم تبریز پیرامون موضوع عدالت بیان کرد: مسلما خواسته رهبری معظم انقلاب یک خواسته بحق و خواسته مردمی و خواسته انقلاب است که ایشان نیز نسبت به این موضوع همیشه گوشزد کردند و حساسیت نشان دادند، اما متاسفانه برخی از مسئولین نسبت به موضوع عدالت بی‎توجه هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تاکید کرد: مردم از مسئولین چه در قوه مجریه و چه در قوه مقننه انتظار دارند که به این مسئله توجه بیشتری کنند و در این زمینه پاسخگو باشند و اقداماتشان نیز در راستای رفع عقب ماندگی در عدالت باشد.

کوثری در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که مورد نظر است این است که مسئولین باید بحث عدالت را مورد توجه جدی خود قرار دهند که باید جامعه به سوی عدالت و توجه به قشر مستضعف حرکت کند، نه اینکه چون سابق مسئولین بخواهند به مردم فخرفروشی کنند که این اصلا قابل قبول نیست بلکه طبق فرهنگی که حضرت امام پیاده کردند مسئولین باید خدمتگذار مردم باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار