مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد خبر داد:

اجرای نمایش «بیرق ماندگار» به مناسبت ایام فاطمیه و تشییع شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی میبد

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد از اجرای نمایش «بیرق ماندگار» به مناسبت ایام فاطمیه و تشییع شهید گمنام به همت گروه فرهنگی سفیر در محل آمفی‌تئاتر دانشکده علوم قرآنی میبد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد از اجرای نمایش بیرق ماندگار به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی میبد خبر داد و افزود: این نمایش فاخر مذهبی به همت گروه سفیران تهران از دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه لغایت پنج‌شنبه ۳ اسفندماه در محل آمفی‌تئاتر این دانشکده اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی میبد با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشکده نیز در این نمایش ایفا نقش می‌کنند و در آماده‌سازی دکور و صحنه نمایش نیز همکاری داشتند، اظهار داشت: این نمایش با ساختاری روایی سعی در پاسخ دادن به برخی سؤالات و شبهات مذهبی مطرح در ذهن مخاطبان دارد و در خلال داستان بخش‌هایی از تاریخ اسلام و آنچه بر امت اسلامی گذشته است به تصویر کشیده می‌شود.

رجبی در پایان افزود: علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۳۲۵۷۴۸۸۳ یا ۳۲۳۳۱۷۷۹ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات