مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی میناب و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از ویزیت رایگان بیماران به‌منظور تحقق اهداف سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت‌رسانی به مردم کمتر برخوردار و محروم در زمینه‌های پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۱۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛محمدرضا حسینی زینلی، در نشست مشترک با جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه کرگان میناب، گفت: اکیپ درمانی متشکل از پزشک زنان و زایمان، ارولوژی، اطفال، دندانپزشک، داخلی، قلب، ماما و پرستار در قالب طرح رهنمون به‌صورت خودجوش با خدمات پزشکی رایگان در این طرح، مشارکت و حضور دارند.


حسینی با بیان اینکه این کار یک وظیفه و کار خداپسندانه است و پزشکان بسیجی تمایل به خدمت‌رسانی به مردم در این مناطق دارند، افزود: تمامی این پزشکان سعی در بهبود حال عمومی جامعه و ارائه خدمت به مردم محروم را دارند.


همچنین جهت تعیین وضعیت منطقه هدف در جهت هماهنگی با شورا و دهیاری و همچنین دیدار با امام‌جمعه اهل تسنن کرگان و ارائه نحوه خدمت مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب به همراه جانشین بسیج جامعه پزشکی استان به گرکان رفته تا از نزدیک و در جهت هماهنگی جامع‌تر این برنامه با همکاری مسئولین بومی همکاری لازم داشته تا  این امر به نحو مطلوب میسر شود.


منطقه کرگان میناب با فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر میناب و 15 کیلومتر تا مرکز بخش بندزرک و جمعیت هدف موردنظر حدود 8هزار و 500 نفر در این طرح، تحت پوشش حمایتی حوزه درمان قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات