خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کشور در مانور رسانه‌ای «ذوالفقار_یار_خراسانیم» شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۵۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

کسب رتبه برتر استان همدان در مانور رسانه‌ای «ذوالفقار_یار_خراسانیم»محمدتقی امیدی ساکت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مانور رسانه‌ای «ذوالفقار_یار_خراسانیم»، اظهار داشت: استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کشور در مانور رسانه‌ای «ذوالفقار_یار_خراسانیم» شد.

وی افزود: این مانور با هدف تکریم و شناساندن شهید «محمدحسین ذوالفقاری» در کشور برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان ابراز داشت: این مانور و پویش با توجه به معرفی شهید دانش‌آموز «محمدحسین ذوالفقاری» به عنوان شهید شاخص دانش‌آموزی در سال تحصیلی 96-97 به منظور تکریم و شناساندن این شهید بزرگوار به دانش‌آموزان نسل فعلی انقلاب بود.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت و توانایی دانش‌آموزان در این زمینه با عنوان «ذوالفقار-یار-خراسانیم» از 3 الی 20 بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد.

امیدی‌ساکت ابراز داشت: دانش‌آموزان از اکثر استان‌ها و شهرهای کشور در این مانور شرکت کردند که در نهایت از ۲۴ استان کشور آثار دانش‌آموزان به دبیرخانه کنگره ملی شهید شاخص دانش‌آموزی کشور، شهید «محمدحسین ذوالفقاری» ارسال شد که پس از داوری این آثار استان‌های برتر در زمینه‌های مختلف در روز کنگره ملی شهید شاخص دانش‌آموزی که با حضور سردار سرتیپ سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و دکتر کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش در استان یزد برگزار شد، نفرات برگزیده اعلام شد.

وی یادآور شد: استان همدان به علت تنوع آثار و تعداد زیاد و حضور پرشور دانش‌آموزان و کیفیت قابل قبول موفق به کسب رتبه برتر در بین تمامی استان‌ها شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات