خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان گفت: متاسفانه علاوه بر تفکرات القائی از خارج برخی نااهلان از درون کشور هستند که به خون شهدا و بیت المال خیانت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی، امام جمعه قهستان در مراسم تشییع شهدای گمنام در روستای بورنگ از توابع شهرستان درمیان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها اظهار کرد: شهدا مثل ما انسانهای عادی بودند. 

 وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند حال که پس از سالها جنازه آنها پیدا شده و با نام و نشان و برخی مانند این شهدا گمنام وارد کشور می‌شوند مردم در مراسم تشییع آنها حاضر شده و سر از پای نمی‌شناسند این دلیل تفاوت شهدا با ما است. 
 
امام جمعه قهستان بیان کرد: حال که ما میزبان شهدای گمنام هستیم باید با حاضر شدن در مزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کرده و از آنها حاجت بگریم نباید شهدا را به فراموشی بسپاریم. 
 
حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: سه گروه هستند که در قیامت شفاعت انسانها می‌کنند و اگر اعمال ما خوب باشد مورد شفاعت آنها قرار می‌گیریم. 
 
وی ادامه داد: انبیاء گروه اولی هستند که شفاعت انسان می‌کنند، گروه دوم علماء و گروه سوم شهدا هستند. 
 
امام جمعه قهستان عنوان کرد: امروز ما عکس و نام شهدا را می‌بینم و گاها برعکس آرمانهای شهدا عمل می‌کنیم. 
 
حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: زمین مکانی که در آن شهدا دفن می‌شوند مقدس می‌شود همانگونه که زمین طلائیه، شلمچه، فکه، کربلا و سایر زمینها به خون معطرشهدا مقدس شده است 
 
وی با بیان اینکه افراد در برابر خدا سه گروه هستند، گفت: عده ای نزد خدا ایستادگی می‌کنند، عده ای با خدا معامله کرده و عده ای با خدا معاشقه می‌کنند و به خدا عشق می‌ورزند؛ شهدا جزو دسته سوم بوده و با خدا عشق بازی کرده و خدا نیز عاشقشان شده و آسمانی شدند.
 
امام جمعه قهستان عنوان کرد: عشق شهدا به خدا باعث مقدس شدن آنها شده است.
 
حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: شهدا به امام حسین (ع) اقتدا کرده و مانند مولایشان مصباح الهدی شده، نورانیت خود را از خدا گرفته و باعث روشنایی راه هدایت مردم شدند.
 
وی تصریح کرد: باید قدر شهدا را دانست چرا که شهدا با عشق به خدا پیروز میدان شده اند نه اینکه کشته شده اند؛ چرا که حق پیروز و باطل نابود است.
 
امام جمعه قهستان گفت: در طول تاریخ دشمنان زیادی خواستند که نور هدایت شهدا در جامعه را خاموش کنند اما نتوانستند چرا که این نور خاموش شدنی نیست؛ شهدا چراغ هدایت و کرامت مردم هستند.
 
حجت الاسلام خزاعی تاکید کرد: در این زمانی‌که دشمن از زمین و آسمان در پی خاموشی نور هدایت مردم است و از راه های داخلی و خارجی درصدد انحراف ما است باید حواس همه ما جمع باشد و در مقابل تفکراتی که می‌خواهد ما را از مسیر شهدا دور کند ایستادگی کنیم.
 
وی تصریح کرد: نور شهدا خاموش شدنی نیست. 
 
امام جمعه قهستان بیان کرد: متاسفانه علاوه بر تفکرات القائی از خارج برخی نا اهلان از درون کشور هستند که به خون شهدا و بیت المال خیانت می‌کنند.
 
حجت الاسلام خزاعی خاطر نشان کرد: خائنانی که با اتوبوس بر روی جمعیت مردم و نیروی انتظامی رفتند، جاسوس هایی که بین مقامات دولتی پیدا می‌شوند و سایر اتفاقات همه نشان دهنده این است که از درون به کشور و آرمانهای شهدا خیانت می‌شود.
 
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم که به مملکت ما آسیبی نرسد باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها