خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

دشمن با خلق داعش درصدد ایجاد حریم امن برای رژیم صهیونیستی بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت: دشمنان با خلق داعش می‌خواستند اسلام را در اروپا و آمریکا بد جلوه بدهند و حریم امنیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند و مانع نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۷۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سردار عبدالله ملکی در هجدهمین یادواره شهدای روستای یساقی کردکوی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: شهدا از گناه و ظلمت به نور و روشنایی هجرت کردند و از نفس اماره به حرم امن الهی پیوستند.

وی با بیان اینکه  شهدا «محسن» بودند، افزود: محسن یعنی هر چه که داریم برای خدا است و شهدا در راه خداوند از همه دارایی‌های خود گذشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران  اظهار کرد : شهدا به دین، قرآن کریم و ولی‌فقیه معرفت داشتند و  افق را می‌دیدند.

ملکی با بیان اینکه راه شهدا تداوم دارد، بیان کرد: قبل از جنگ اتفاقات عجیبی در نقاط مختلف کشورمان اعم از کردستان، کرمانشاه، بندرترکمن، آذربایجان‌شرقی و غربی رخ می‌داد اما جنگ تحمیلی بزرگترین واکنش استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بود و بعد از آن نیز منافقین در پایتخت جمهوری اسلامی غوغا به پا کردند و میدان به میدان تعداد زیادی از مردم ما را شهید کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ریشه‌های محکمی دارد، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران گفت : اگر با ولی‌فقیه همراه باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند،  دشمن ؛ سوریه، عراق، پاکستان، یمن و امثال آن را مورد حمله قرار می‌دهد اما جرأت حمله به ایران را ندارد.

ملکی در پایان تصریح کرد: دشمنان با خلق داعش می‌خواستند اسلام را در اروپا و آمریکا بد جلوه بدهند و حریم امنیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند و مانع نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا شوند که به لطف خداوند ناکام ماندند.

منبع : فارس
انتهای پیام /ی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار