به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س)؛

مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) برگزار شد

به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم عزاداری فاطمه زهرا (س)با موضوع (مادران پرچم دار، فجر فاطمی) با حضور حجت الاسلام جهانی و مداحی برادر رجبی نژاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۹۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم عزاداری فاطمه زهرا (س)با موضوع (مادران پرچم دار، فجر فاطمی) با حضور حجت الاسلام جهانی و مداحی برادر رجبی نژاد برگزار شد.

حجت الاسلام جهانی در ابتدای سخنرانی خود گفت :مادران میتوانند فجر را در روش زندگی حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) جستجو کنند،این الگوی متعالی در تاریخ پرشکوه اسلام موجود است.

وی ادامه داد :الگویی که به راستی راهبر و راهگشا بوده و همواره انسان را به سوی معیارها و ساختارها ی وجودی خویش فرا می خواند آن الگوی راستینو متعالی نمونه ایی غیر از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) نیست.شایسته است که زنان و دختران مسلمان ایرانی با توجه به پیش رو داشتن چنین الگو ی گران بها و ارزشمندی در تنظیم سبک زندگی خویش به آن حضرت اقتدا نمایند.

وی افزود :یکی از اصول مهم در زندگانی به ویژه زندگی مشترک از خود گذشتگی است که در زندگی حضرت زهرا( س) نیز ایثار موج می زند .احترامی ک حضرت فاطمه برای پدر خود قائل بودند. در نوع خود بی نظیر است.


حجت الاسلام جهانی تصریح کرد : باید به این موضوع اذعان داشت که منظور از سبک زندگی اسلامی این نیست که در ۱۴۰۰سال پیش زندگی کنیم بلکه مقصود این است ک سبک زندگی را همان سبک صداقت و امانت و ... بطور کل اسلامی نگاه داشته، و نوع را با توجه به مقتضیات زمان تغیر دهیم.

 

خبرنگار بسیجی: شیخی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار