خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین اذعان کرد:
مدیر کل آموزش و‌پرورش استان قزوین اذعان کرد: در آموزش و پرورش زمانی توسعه خواهیم داشت که معلمانی خلاق و با انگیزه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در گردهمایی پژوهشگران و منتخب مدیران آموزش و پرورش استان‌ قزوین که با حضور دکتر محمدیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز در سالن همایش های اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد بیان کرد: در آموزش و پرورش زمانی توسعه خواهیم داشت که معلمانی خلاق و با انگیزه داشته باشیم.
وی گفت: امروز اگر قرار باشد بگویند که نیاز ما در جامعه چیست و چگونه معلم، مدیر و دانش آموزی می خواهیم و گوهر گم شده این افراد چیست باید گفت معلمی می خواهیم که خلاق باشد و اگر میزانی برای آموزش و پرورش در تظر بگیریم باید بگوییم که آموزش و پرورش چقدر انسان خلاق و با انگیزه پرورش می دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: هیچ کاری به اندازه تحقیق و پژوهش و ‌مطالعه انسان را خلاق نمی کند و علت به وجود آمدن انگیزه در هر مجموعه که روح خلاقیت و انگیره را پرورش می دهد، تحقیق و مطالعه است.
قاسمی عنوان کرد: اگر به دنبال جامعه، معلم، مدیر و دانش آموز خلاق هستیم باید پژوهش و تحقیق را در جامعه نهادینه کنیم چرا که نشاط جامعه با خلاقیت و اساس جامعه با پژوهش است.
وی افزود: اگر آموزش با نشاط و شاداب می خواهیم باید در مسیر پژوهش و تحقیق حرکت کنیم و بر همین اساس در استانمان رتبه های بین المللی در زمینه تحقیق و پژوهش داریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی استان در حد استانداردهای بالا می باشد. در سال های قبل ۶ پژوهش سرا در استان داشتیم اما امروز در تمام مناطق آموزشی پژوهش سرا وجود دارد و این از موفقیت های ما می باشد.
قاسمی خاطر نشان کرد: امر پژوهش باید از مدرسه شکل بگیرد زیرا محل پرورش استعدادهای آینده کشور است و توسعه و تعالی جامعه با پژوهش و تحقیق ایجاد می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها