محسن نیک نام
شهید گمنام مهمان یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویر احمد شد
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از یاسوج ،شب گذشته مراسم یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد با حضور پیکر شهید گمنام ،همزمان با ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۹۱۶۰۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
مدیر کل بنیاد شهید استان با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و اتفاق ناگوار و دلخراش پرواز تهران _یاسوج ،گفت: ۶۶ نفر از هم استانی ها و هم وطن هایمان را در این حادثه از دست داده ایم که این غم بسیار بزرگی است و در این بحادثه جانباز گرانقدر صالحیپرور نیز از دنیا رفتند.
سید منصور موسوی هدف از برگزاری یادواره شهدا را حفظ و ترویج فرهنگ شهادت دانست و افزود :امام حسین (ع)و یارانش با شهادت خود اسلام را زنده نگه داشتند و شهدای انقلاب اسلامی راه امام حسین (ع)را ادامع دادند و برای دفاع از دین و امنیت مردم مبارزه کردند و شهید شدند.
سردار حسین کاجی با بیان رشادت های رزمندگان لر افزود : این خطه ،خطه شیران است که در دوران دفاع مقدس هرگاه رزمندگان لر در کنارمان میجنگیدند دلگرامی خاصی به ما می دادند.
وی گفت :ما یادواره گرفتیم که شهید شناسی کنیم و امده ایم تا از عظمت شهدا بگوییم.
سردار کاجی تصریح کرد :جنگ ایران و عراق جنگ بین اسلام و کفر بود ،و شهدا رفتند تا از اسلام دفاع کنند .
سخنران این برنامه بیان کرد :پای این انقلاب خیلی هزینه شده است ،که اثرات خون شهدای ایران را در همه ی دنیا میتوان دید .
وی در ادامه به بیان خاطرات و رشادتهای شهدا پرداخت و افزود :امشب شب قرار بی قراران است چون شهدا ما را دعوت کرده اند تا به امام زمان (عج)بله بگوییم و پیرو راه شهیدان باشیم.
در پایان برنامه پیکر مطهر شهید گمنام با استقبال مردم شهیدپرور وارد حسینه ثارالله شد .
ارسال نظرات