تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان فردیس

همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع دفاع مقدس ،بر روی دستان شهید پرور مردم این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۲۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پیکر مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور فردیس تشییع شد.


در این آیین باشکوه قشرهای مختلف مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون ، دانشجویان و دسته های عزاداری و سینه زنی به همراهی زائران حضرت معصومه(س) شرکت کردند.


پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران پرافتخار دفاع مقدس با حضور گسترده مردم از مقابل حوزه بسیج شهید دستواره تا میدان شهرک وحدت فردیس تشییع و سپس این پیکرهای مطهر به دست پدر شهید کنگرانی و پدر شهید جلیلوند به خاک سپرده شدند.


2 تن از این شهدا که در شهرک وحدت فردیس آرام گرفتند یکی از این شهدا 19 ساله و در کربلای 6 و در منطقه سومار و شهید دیگر 20 ساله در تک دشمن در سال 1367 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده اند.


پیکر شهید دیگر که 16 ساله بوده در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده از مقابل بانک ملی مشکین دشت تشییع ودر پژوهشگاه مواد و انرژی به خاک سپرده شد.دیروز  پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس در البرز تشییع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها