شهدا میزبان هستند و آن‌قدر دارای کرامت هستند که همه را بدون توجه به خط و خطوط دعوت می‌کنند و در دفاع مقدس هم همه دعوت بودند ولی برخی برای حضور در جبهه‌ها توفیق یافتند.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۵۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابوالفضل مسجدی در پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برکات فراوانی در یادواره‌های شهدا وجود دارد و مجلس سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) نیز به آن ارزش و اعتبار ویژه داد، اظهار کرد: شهدا میزبان هستند و آن‌قدر دارای کرامت هستند که همه را بدون توجه به خط و خطوط دعوت می‌کنند و در دفاع مقدس هم همه دعوت بودند ولی برخی برای حضور در جبهه‌ها توفیق یافتند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) به عنوان اولین فدایی ولایت‌ بود، افزود: پیامبر‌ گرامی اسلام به عنوان جایگاه نور و حضرت علی(ع) به عنوان روشنایی و نور و حضرت فاطمه‌زهرا(س) به عنوان محافظ نور و جایگاه نور بود.

مسؤول مرکز راویان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره)، ولایت‌فقیه را همان ولایت رسول‌خدا بیان‌کرد و در جای دیگر ولایت‌فقیه را استمرار خط انبیا توصیه کردند، خاطر‌نشان کرد: حرف امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و جانشین حضرت صاحب‌زمان(عج) است و برای دفاع از این جایگاه، جوانان ما به جبهه رفتند و کشورهای بلوک شرق و غرب و مرتجعین عرب در دفاع مقدس به همراهی صدام قصد نابودی انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را داشتند.

این مسؤول که جانباز و برادر دو شهید است، اظهار‌ کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از امام حسین(ع)، حضرت زهرا(س) و ائمه معصوم(س) در جبهه حضور‌ داشتند و با فرمان ولایت فقیه در جبهه‌ها فداکاری کردند.

مسجدی با بیان خاطرات سرداران دفاع‌مقدس از شهید حسین خرازی به سه استراتژی امام‌ راحل در دفاع‌ مقدس اشاره‌ کرد و افزود: جنگ با دشمن، بیرون راندن دشمن از میهن‌اسلامی و تنبیه متجاوز، سه استراتژی امام‌ راحل در دفاع‌ مقدس بود که با فداکاری‌های شهدا به این اهداف دست یافتیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان هر‌جا با مشکل روبرو می‌شدند از ائمه و حضرت فاطمه‌زهرا(س) استمداد می‌گرفتند و گِره‌های آنان در دفاع‌ مقدس باز‌ می‌شد، گفت: هر کسی در خیمه شهدا قرار گرفت، زیر خیمه ولایت‌ فقیه قرار‌ دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها