در روز شهادت دخت پیامبر(ص) شور عجیبی در شهر برپا شد و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار قائم‌شهر از هر قشر و صنفی خود را به حسینیه عاشقان ثارالله رساندند که این نوگل فاطمی را بدرقه کنند، از برکت وجودش تبرک بجویند و آن را توشه آخرت خود سازند.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  پیکر مطهر یک شهید از 12 شهید خوشنام تازه تفحص شده در قائم‌شهر تشییع و بعد از آن در روستای قراخیل به دل خاک سپرده شد تا مأمن دل‌های عاشق مردمان آن دیار باشد.

در  روز شهادت دخت پیامبر(ص) شور عجیبی در شهر برپا شد و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار قائم‌شهر از هر قشر و صنفی خود را به حسینیه عاشقان ثارالله رساندند که این نوگل فاطمی را بدرقه کنند، از برکت وجودش تبرک بجویند و آن را توشه آخرت خود سازند.

همه آمدند، مرد و زن هم نداشت، پیر و جوان فرقی نمی‌کرد، هرکس که عشق فاطمه(س) و حب خاندان علی(ع) در سینه داشت آمد تا بار دیگر تجدید میعاد کند با آرمان‌های امام راحل و خون پاک شهدا.

تجدید میثاق با خون پاک آنانی که تجاوز دشمن به خاک ایران اسلامی را برنتافتند و برای حفاظت از مام میهن از همه چیز خود گذشتند و جان شیرین خود را با آرامش و امنیت امروز ما معاوضه کردند.

عجب حال غریبی دارد شهری که هنوز چشم انتظار یکی از فرزندانش است که در راه دفاع از حریم حرم بی‌بی زینب کبری(س) به دل تکفیری‌ها زد.

سال نو دوباره در چند قدمی ما قرار دارد و دعای‌مان بازگشت پیکر مطهر شهید محمد بلباسی است تا شاید کمی از بی‌قراری‌هایمان را تسلی بخشد.

امام جمعه قائم‌شهر در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان با بیان اینکه اگر 12 شهید گمنام به قائم‌شهر آمدند و یکی از آنها در این خاک مأوی گرفت به اعتبار یکی از شهدای شاخص مدافع حرم این دیار است، اظهار کرد: شهید محمد بلباسی یکی از فرزندان قائم‌شهر بود که در  راه دفاع از حرم بی‌بی زینب به شهادت رسید.

آیت‌الله علی معلمی افزود: صدیقه اطهر می‌توانست قبر معلوم و گنبد و بارگاه داشته باشد ولی به همسرش وصیت دردمندانه‌‌ای کرد که ایشان را شبانه غسل دهد و خاک کند و حضرت علی(ع) را تهدید کند که اگر نمی‌توانی به این وصیت عمل کنی دیگری را وصی بگیرم که حضرت علی(ع) در جواب ایشان فرمود تا جان در بدن دارم وصیت را عملی می‌کنم.

وی تصریح کرد: دلیل این وصیت آن بود که آیندگان بدانند که هیأت حاکمه، بر رسول خدا و اهل‌بیت پیامبر(ص) ستم کرد تا اساس انحراف را ایجاد کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه امامت، لطف الهی در جامعه بود و دشمنان آن را به انحراف کشاندند و امروز که عَلَم امامت بلند است باز هم مظلوم واقع شده، گفت: امامت زمانی از مظلومیت درمی‌آید که مدیران و آحاد جامعه گوش به فرمان امامت باشند نه اینکه زاویه پیدا کنند و پشت گوش بی‌اندازند.

به گزارش فارس، پیکر این شهید خوش‌نام بعد از تشییع به روستای قراخیل برده شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها