خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

مجلس بطور جدی مطالبات مردم را از وزارت راه پیگیری نماید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مجلس باید بطور جدی مطالبات مردم را از وزارت راه پیگیری نماید و اجازه ندهد اوضاع حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی به این صورت بماند.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۱۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با توجه به سانحه سقوط هواپیما و پیرامون عملکرد وزارت راه اظهار کرد: در دوران وزارت آقای آخوندی ما شاهد سوانح متعدد جاده‌ای، ریلی و هوایی بوده‌ایم که باید هر چه سریع‌تر بدان‌ها رسیدگی شود.
وی تصریح کرد: در دنیا مرسوم است وزرایی که عملکرد مطلوبی را در کار خود نداشته اند و سوانح بسیاری در حوزه کاری آن ها اتفاق می افتد، وزیر بلافاصله از سوی مجلس نمایندگان استیضاح می شود و یا خود از سمتش استعفا می دهد.
این مسئول اضافه کرد: بسیارسوال برانگیز است که چرا آقایان و دولتمردانی که همه نگاهشان به غرب است نسبت به این اخلاق غربیان بی تفاوت بوده و بدان عمل نمی کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به جایگاه حقوق شهروندی و اعتراضات مردمی درخصوص سوانح متعدد جاده ای، ریلی و هوایی تشریح کرد: دولت باید اقدامی مناسب را در راستای اعتراضات عمومی و برای جلب رضایت مردم اتخاذ کند.
معبودی افزود: مجلس باید بطور جدی مطالبات مردم را از وزارت راه پیگیری نماید و اجازه ندهد اوضاع حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی به این صورت بماند.
وی در پاسخ به این سوال که یکی از دستاوردهای برجام خرید هواپیما بوده است ابراز داشت: ما نباید انتظار چندانی از توافق نامه برجام داشته باشیم چرا که امروز با اعتراف دیر هنگام برخی از آقایان، ما شاهد آن هستیم که برجام هیچ دستاوردی را با خود به دنبال نداشته است.
این مسئول مطرح کرد: حوادثی چون سقوط هواپیمایی مسافربری تهران_یاسوج به بحث تحریم ها و توافق نامه برجام ارتباطی نداشته و به بحث سوء مدیریت ها برمی گردد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) در خاتمه خاطرنشان کرد: متاسفانه ما اکنون درگیر بحث مدیریت های ناصحیح هستیم و نیازمند اصلاح است.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار