خبرهای داغ:
مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی خبر داد

25اسفند آغاز اعزام محلات و اقشار به راهیان نور/ پیش بینی اعزام 2500نفر در نوروز97

مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: پیش بینی شده تعداد 2هزار و 500 نفر از اقشار و محلات در ایام نوروز 97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۴۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

حاجی علی جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه اعزام کاروانهای راهیان نور دانش آموزی تا دهم اسفند ادامه دارد اظهارداشت: امسال در مجموع 4هزار و 500دانش آموز از استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه از دهم اسفند اعزام دانشجویان به راهیان نور آغاز می شود افزود:  تا 25 اسفند در سه مرحله (دو مرحله خواهران و یک مرحله برادران) اعزام می شوند.  پیش بینی شده است یک هزار و 300دانشجو از استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه از 25اسفند نیز اعزام راهیان نور محلات و اقشار را داریم گفت: ثبت نام در حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان آغاز شده است و تا آخرین لحظه متقاضیان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور 7روزه است و به صورت کاروانی یا با خودروی شخصی صورت می گیرد. اسکان و تغذیه همچون سنوات قبلی رایگان است.

جلالی بیان داشت: پیش بینی شده تعداد 2هزار و 500 نفر از اقشار و محلات در ایام نوروز 97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

وی با بیان اینکه زائرین شهدا سه روز در مناطق عملیاتی حضور دارند گفت: در روز اول از اروند، مسجد جامع خرمشهر و شلمچه، روز دوم از طلاییه، هویزه و دهلاویه و روز سوم از فکه، فتح المبین و چزابه بازدید خواهند داشت.

مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی یادآور شد: در تابستان96 تعداد یک هزار نفر به اردوی راهیان نور در کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها