خبرهای داغ:

مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در لشکر امام حسین(ع) برگزار شد

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) جلسات عزاداری در محفل رزمندگان لشکر مقدس 14 امام حسین(ع) در اصفهان ومنطقه ماموریتی جنوب شرق برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۴۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر امام حسین (ع)، به همت روابط عمومی لشکر امام حسین(علیه السلام) به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) دو مراسم همزمان در اصفهان و منطقه ماموریت جنوب شرق کشور برگزار شد.
حجت الاسلام محمدی در لشکر مقدس امام حسین(ع) گفت: قاعدتا" تهدید‌ها همواره انقلاب‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفته اند خصوصا" انقلاب‌های مقدس را دنبال می‌کنند که یکی از آن‌ها ارتجاء، یعنی بازگشت به عقب می‌باشد. پیامبر، فرهنگ مردم را از ملحمه (جنگ طلبی وخشونت) به مرحمه رساند.
امام جمعه رهنان در ادامه تصریح کرد: کل معنویت شبه جزیره عربستان در پرستش چوب و سنگ خلاصه می‌شد و بهترین پاسخ در خصوص دلایل بعثت پیامبر(صلی الله علیه وآله) در آن منطقه این است که اصولا" مرهم را جایی می‌گذارند که زخم اصلی است. خشونت در آن‌ها نهادینه شده بود، آنچنان که برای هیچ با یکدیگر می‌جنگیدند، زنان به فساد و فحشاء افتخار می‌کردند و در آن دوران کار به جایی رسیده بود که حتی بخاطر گرسنگی و عدم توان فراهم مایحتاج زندگی فرزندان خود را می‌کشتند، پیامبر مردم را از این کار نهی میکرد، چون پیامبر اسلام پیامبری دلسوز، شفیع و اسوه اخلاق بودند و با وجود اینکه ایشان دائم گوشزد می‌کرد که به جاهلیت بازنگردید، بعد از پیامبر ارتجاء شکل گرفت و دیدید که حتی با تنها فرزند حضرت چه کردند.
لازم بذکر است که مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراسم عزاداری که در منطقه جنوب شرق با حضور رزمندگان لشکر و جمعی از نیرو‌های انتظامی هنگ مرزی برگزار شده بود در خصوص فضایل ام ابی‌ها (سلام الله علیها) سخنرانی کردند.
حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) جهاد را مایه عزت اسلام بیان کرده و شما مرزبانان مصداق جهادگران اکنون کشور هستید که مایه عزت و آبروی نظامید و همانطور که امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) حضرت زهرا (سلام الله علیها) را الگو برای خودش میداند شما هم بایدآن حضرت را اسوه و الگوی خود قرار دهید.
ارسال نظرات