خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: در شرایط کنونی اینگونه مسائل به نفع دولت تمام می شود چرا که در این روزها موضوع اصلی، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و با رخ داد این حوادث افکار عمومی به سمت و سوی دیگری منحرف می شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۵۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

سرگرد امیری نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اتفاقات اخیر رخ داده در خیابان پاسداران تهران و همچنین عملکرد مسئولان دربرابر فرقه گنابادی اظهار کرد: نیاز است که درخصوص این مسئله روشنگری های لازم شود.
وی تصریح کرد: دراویش گنابادی خود می دانند که در مکتب حق نبوده و با دلارهای نفتی عربستان روی کار آمده و مثلث عبری_عربی_غربی آمریکا، اسرائیل و عربستان از دست های پشت پرده این حوادث است.
این مسئول با اشاره به سیاست انگلیسی، تفرقه بیانداز و حکومت کن مطرح کرد: این فرقه با تکیه بر این سیاست انگلیس و با پشتیبانی وهابیت قدرت گرفته است و خواهان ایجاد تفرقه و شکاف در کشور هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا تبیین کرد: به چالش کشاندن این نظام و هزینه تراشی از اهداف اصلی و اساسی دراویش گنابادی بوده که با حمایت های کشورهای غربی صورت می گیرد.
امیری نژاد افزود: دولت باید به تبیین دقیق این اتفاقات پرداخته و با اتخاذ برخوردی قاطع پیرامون این اتفاقات اجازه ندهد که بار دیگر ما شاهد اینگونه آشوب ها در کشور باشیم.
وی مطرح کرد: در شرایط کنونی اینگونه مسائل به نفع دولت تمام می شود چرا که در این روزها موضوع اصلی، مشکلات معیشتی و اقتصادی است و با رخ داد این حوادث افکار عمومی به سمت و سوی دیگری منحرف می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در خاتمه متذکر شد: هرچند که اینگونه ناآرامی ها و اغتشاشات سبب توجه مردم به بحث های فرعی و کلیشه ای می شود ولی دولتمردان باید بدانند که رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی از اصلی ترین مطالبات مردمی بوده و در هر شرایطی می بایست به آن رسیدگی کنند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها