مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

همایش تجلیل از ارکان امر به معروف و نهی از منکر رده‌های سپاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) از برگزاری همایش تجلیل از ارکان امر به معروف و نهی از منکر رده‌های سپاه استان با عنوان « مفلحون» فردا در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۵۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

سرهنگ پاسدار عباس حجازیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تکریم شهدای امر به معروف و نهی از منکر و  تجلیل از خانواده معزز آنان و نیز تقدیر از ارکان منتخب امر به معروف و نهی از منکر رده‌های سپاه استان است.

وی بیان داشت: این همایش بصورت غیر متمرکز  سالانه در سطح نواحی و شهرستان‌ها برگزار می‌شود ولی امسال برای اولین بار  بصورت متمرکز و استانی برگزار خواهد شد.

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) در تبیین ملاک ارزیابی رده‌های منتخب امر به معروف و نهی از منکر در سطح سپاه استان افزود: عملکرد، اثرگذاری، نوآوری، خلاقیت و گسترش هر چه بیشتر و بهتر تذکر لسانی در سطح جامعه و مردمی کردن این فریضه ملاک ارزیابی ماست.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش که فردا ساعت 9 صبح در سالن غدیر پادگان شهید برونسی برگزار خواهد شد، از 39 ناحیه و شهرستان تجلیل می‌شود.

حجازیان یادآور شد: در این همایش از طرح « روئین دژ» بعنوان طرح برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر که مربوط به سپاه ناحیه کاشمر است بطور ویژه تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها