مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساوه گفت: نقش روحانیت پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و گواه این مدعا خیل شهدای آنان است که در مقایسه با دیگر اقشار،  بیشترین تعداد را در راه اسلام تقدیم کردند.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۷۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد صادق شعبانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در دیدار با دو تن از روحانیون حماسه ساز شهرستان ساوه بر نقش روحانیت در دفاع از ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و گواه این مدعا خیل شهدای آنان است که در مقایسه با دیگر اقشار،  بیشترین تعداد را در راه اسلام تقدیم کردند.

وی افزود: این بزرگمردان با نهادن جان خود در طبق اخلاص، نامشان را بر تارک شهدای هشت سال دفاع مقدس حک کرده اند که گواهی بر رزم بی امان روحانیت معظم و رسیدن به لقا الله و خونین شدن چهره پاک و نورانی آنان است.

حجت الاسلام نعمت الله خدام در این دیدار به نقش معلمین اشاره کرد و گفت: آموزش و پروش نقش اساسی در تعلیم و تربیت نسل آینده دارد چراکه امروز دیگر در عرصه نبرد اردوی و اسلحه در کار نیست؛ و بایستی با دانش و آموزه های دینی به جنگ دشمن رفت که دشمن نهاد خانواده را نشانه گرفته است.

وی افزود: وحدت میان شیعه و سنی را نمی توان نادیده گرفت چراکه ما با هم برادر هستیم و به یک پیامبر واحد اعتقاد داریم اگرچه در مواردی با هم اختلاف داریم ولی مانند دو برادر در کنار یکدیگر زندگی می کنیم.

حجت الاسلام حسنعلی قربانی نیز بر تقویت و خودکفایی حوزه های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه از ابتدا محل جهاد بوده و هست، و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده‌اند و اینک جا دارد که از خانواده های این عزیزان به نحوی تقدیر شود.

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اهدای لوحی از این روحانیون پیشکسوت و حماسه ساز ساوجی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات