خبرهای داغ:
یکی از گروه های امدادی در حال انتقال هفت پیکر به پایین قله های برفی هستند اما وزش باد شدید، بارندگی و مه متراکم، امکان انتقال اجساد با بالگرد را غیر ممکن کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۷۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر در بخش دناکوه سمیرم گفت: دنبال آن هستیم که توسط کوه‌نوردان و نیرو‌های تکاور خبره ارتش به صورت زمینی اجساد جان باختگان را به پائین منتقل کنیم.

منصور شیشه فروش افزود: چند بالگرد هم در منطقه حضور دارند و شرایط را بررسی کردند، اما چون وزش باد شدید، بارندگی و مه گرفتگی زیادی شاهد هستیم هست، امکان انتقال اجساد توسط بالگرد ممکن نیست.

همچنین امیر سرتیپ شرفی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش می‌گوید: یکی از تیم‌های امدادی در حال انتقال هفت پیکر سانحه سقوط هواپیما به پایین و دامنه کوه دنا هستند.

شرایط جوی از امروز صبح نامساعد بود. لاشه هواپیما متلاشی شده و کار جمع آوری پیکر‌ها سخت است.

فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات نیز صبح امروز گفته بود: از ساعت شش صبح ۸۰ امدادگر دیگر به صورت پیاده به محل کشف لاشه در ارتفاعات برفی و سخت گذر دنا، اعزام شدند.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در جمع خبرنگاران بعد از نشست مدیریت بحران در دناکوه سمیرم گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی انتقال اجساد جانباختگان سانحه سقوط هواپیما از طریق یاسوج امکان پذیر است.

نجار با اشاره به آمار ۶۶ جانباخته این حادثه گفت: تعدادی از پیکر‌های جانباختگان پیدا شده که بعضی از آن‌ها قابل شناسایی هستند و تلاش برای یافتن سایر جانباختگان این حادثه تلخ ادامه دارد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: اجساد پس از انتقال و اتمام مراحل هویت و شناسایی به بازماندگان تحویل داده می‌شود.

هواپیمای‌ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دناکوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها