مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی و دندانپزشکی جهت انجام خدمات درمانی وبهداشتی به رومشکان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۷۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

سرگرد عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبر گزاری  بسیج از لرستان  اظهار داشت: دوم اسفندماه سال جاری با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان و کانون فعالیتهای جهادی مجتمع آموزشی آیت اله کمالوند برای ارائه خدمات رایگان تیم  پزشکی، دندانپزشکی به مدت 2 روز به منطقه چغابل از توابع شهرستان رومشکان اعزام می شود.‎

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی همراه با وسایل و تجهیزات پرتابل (سیار)دندانپزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان  به این عزیزان اعزام می شود.

وی افزود: تیم پزشکی براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده کانون فعالیتهای جهادی با مرکز بهداشت و درمان و آموزش و پروش شهرستان رومشکان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 8 مدرسه ابتدایی و متوسطه 1 و2  در سه روستای چغابل حضور پیدا می کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: ویزیت رایگان، کشیدن و معاینه دندان ومامایی و انجام فشارخون و قند خون رایگان توسط کارشناسان مربوطه ارائه می شود.

ملک آرا تصریح کرد: علاوه بر خدمات درمانی  و بهداشتی، خدمات مشاوره ای و آموزشی توسط دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی ارائه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات