مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
حضرت زهرا (س) الگوی یک انسان کامل است و حضرت فاطمه زهرا (س) در مسیر حراست از ولایت و رهبری و جلوگیری از انحراف از خط ولایت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در آئین عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در زنجان گفت: حضرت زهرا(س) در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی، باید الگوی بانوان باشد.

  حجت‌الاسلام  جعفر جنتی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی یک انسان کامل است و حضرت فاطمه زهرا (س) در مسیر حراست از ولایت و رهبری و جلوگیری از انحراف از خط ولایت به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگوی یک انسان کامل است و حضرت فاطمه زهرا (س) در مسیر حراست از ولایت و رهبری و جلوگیری از انحراف از خط ولایت به شهادت رسیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بااشاره به اینکه خشنودی خداوند در خشنودی حضرت فاطمه زهرا (س) و غضب خداوند در غضب حضرت زهرا (س) است، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی باید الگوی بانوان باشد و اگر بانوان ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند سعادتمند خواهند بود.

 جنتی با تاکید بر اینکه همه افراد به ویژه زنان مسلمان می‌توانند از جایگاه ویژه ایشان درس و الگو بگیرند، افزود: در آموزه های دینی قرآن به صراحت برخی از افراد به عنوان الگو معرفی شده‌اند که حضرت زهرا (س) یکی از آنها است.

جنتی با بیان اینکه مراسم های عزاداری ایام فاطمیه در استان زنجان با شکوه خاصی برگزار شد، گفت: زنجانی ها همواره در زمینه برگزاری مراسم های عزاداری برای اهل بیت(ع) الگو و نمونه هستند.

 

ارسال نظرات