محموله کمک‌های مردم یزد عازم منطقه زلزله‌زده کوهبنان شد

یک خیر یزدی با بیان این‌که مردم زلزله کوهبنان در شرایط سخت زندگی می‌کنند،‌گفت:‌ محموله کمک‌های مردم یزد حاوی پتو،‌ مواد غذایی،‌دارو و اقلام بهداشتی امروز صبح عازم منطقه زلزله‌زده کوهبنان شد
کد خبر: ۸۹۹۱۸۲۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، محمدحسین حاجی‌حسینی» در گفت

با اشاره به بازدید آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه و همچنین استاندار یزد از منطقه زلزله‌زده کوهبنان، ‌اظهار کرد: بعد از زلزله کرمانشاه منطقه کوهبنان در استان کرمان هم درگیر زلزله شد و چون وسعت آن از زلزله کرمانشاه کمتر بود،‌ تمام هواس و توجه مردم کشور به ارائه خدمت و امدادرسانی به مردم سرپل ذهاب و اطراف آنها ختم شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر مردم زلزله زده کوهبنان بعد تحمل زلزله در شرایط سخت زندگی می‌کنند،‌ افزود: با توجه به همسایگی استان یزد با کوهبنان مردم دارالعباده سعی کردند با جمع آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی گامی در راستای کمک به مردم محروم و زلزله زده کوهبنان بردارند.

این خیر و فعال اجتماعی و فرهنگی در ادامه گفت:‌ محموله‌ای حاوی پتو،‌ مواد غذایی،‌ لباس گرم و لوازم بهداشتی به ارزش ریالی بالغ بر 500 میلیون ریال توسط خیرین یزدی جمع آوری و امروز دوشنبه 30 بهمن ماه برای ارائه به زلزله زدگان کوهبنان یزد را به مقصد استان کرمان، منطقه کوهبنان ترک کرده است.

حاجی‌حسینی خاطرنشان کرد: جمع آوری و انتقال کمک‌های مردمی به زلزله زدگان کوهبنان زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان انجام شده و توسط نماینده آیت الله ناصری یزدی در کوهبنان بین نیازمند توزیع می‌شوند.

وی کمک به مردم کوهبنان را وظیفه خود دانست و بیان کرد: من به عنوان یک مسلمان کمک به نیازمندان و زلزله زدگان را تکلیف اخلاقی و دینی خود می دانم.

این خیر یزدی در پایان خاطرنشان کرد: زلزله کرمانشاه و کوهبنان اولین و آخرین رویداد تلخ طبیعی نبوده و نیست و اگر که انسان ها در شرایط سخت به کمک و یاری همدیگر نروند،‌روز قیامت باید جواب نفس و ذات الهی خود را بدهند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار