نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و استیضاح وزیر راه، درخواست مردمی است، اگر به‌جای این قطار باری، قطار مسافربری بود، چه پاسخی برای مردم داشتیم؟
کد خبر: ۸۹۹۱۸۷۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، هاجر چنارانی پیرامون حادثه به وجود آمده برای قطار باری در نیشابور، اظهار کرد: حادثه واژگونی قطار حوالی ساعت 11 امروز اتفاق افتاد و باعث انسداد مسیر ریلی نیشابور ـ مشهد شد.

وی ادامه داد: یک رام قطار به دلیل واژگونی این قطار باری در ایستگاه نیشابور متوقف‌شده تا پس از بازگشایی مسیر ریلی باهمت کارکنان راه‌آهن، به مسیر خود ادامه دهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس اضافه کرد: قطار حادثه‌دیده، قطاری باری حامل سنگ‌آهن به مقصد کارخانه فولاد خراسان در نیشابور بوده که در ایستگاه نمکی از کنترل خارج‌شده و در بین راه واژگون شده است.

وی با بیان این‌که این قطار شامل 37 واگن بوده که 7 واگن آن واژگون شده است، خاطرنشان کرد: کارکنان راه‌آهن در تلاش‌اند خط مجاور را باز نگه‌دارند تا از ایجاد وقفه طولانی در رفت‌وآمد قطارهای مسافری جلوگیری شود.

به گزارش فارس،چنارانی با بیان این‌که پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس هستیم، اضافه کرد: نماینده مردم هستیم و استیضاح وزیر راه، درخواست مردمی است، اگر به‌جای این قطار باری، قطار مسافربری بود، چه پاسخی برای مردم داشتیم؟

ارسال نظرات