پدر شهید محمدحسین حدادیان، جزئیات جدیدی از نحوه شهادت فرزندش را به دست دراویش آشوب‌گر را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۷۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پدر شهید محمد حسین حدادیان، شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری فرزندش گفت:محمد حسین متولد سال 74 و دانشجوی علوم سیاسی بود. او از 7 سالگی عضو بسیج بود و در مسجد فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه 'محمد حسین دنیایی نبود و به دنیا تعلق نداشت'، گفت که محمد حسین پیرو خط ولی فقیه بود و تمام مستحبات و واجبات شرعی و دینی را انجام می‌داد. در بسیج هم بسیار فعال بود و خالصانه به انقلاب و مردم خدمت می‌کرد و در بسیج بسیار خوب رشد کرد. پسرم در خط رهبری بود و غیر از خط رهبری هیچ خطی را قبول نداشت و خدا را شاکریم که تا لحظه مرگش با ولی فقیه بود.

پدر شهید حدادیان به اتفاقات و آشوبهای خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: از یک ماه گذشته توحش‌گرانی موسوم به دراویش، در خیابان پاسداران حضور داشتند و مزاحماتی را برای مردم ایجاد می‌کردند و ما نیز ساکن و بسیجی همان محله هستیم.

وی ادامه داد: در آن روز حادثه، آشوب‌گران قصد تخریب کلانتری پاسداران را داشتند و خوشبخاته آشوبگران با هشدارهای ناجا عقب نشینی کردند و پس از مدتی آن حادثه هولناک رخ داد که منجر به شهادت 3 نفر از نیروهای نیروی انتظامی شد. پس از آن آشوبگران با چوب و سنگ و سلاح شکاری به سمت نیروی انتظامی و مردم هجوم آوردند و قصد آسیب زدن به اموال مردم را داشتند. این در حالی بود که نیروی انتظامی قصد داشت بدون خشونت به این غائله پایان دهد و چندین بار ناجا به آنها اخطار و تذکر داده بود اما آنها اقدامات شوم خود را انجام دادند.

به گزارش تسنیم،پدر شهید حدادیان اظهار کرد که در آن شب حادثه ما در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) حضور داشتیم که متوجه شدیم این آشوب ها آغاز شده است. محمد حسین با شنیدین این موضوع به صورت داوطلبانه برای مقابله با اشرار رفت. من نیز همراه او تا ساعت 3 بامداد در محل این حادثه حضور داشتیم.

او به نحوه شهادت فرزندش اشاره کرد و گفت: در همان لحظات بامداد، محمدحسین در ابتدا با اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل سمند زیر گرفته شد. این خودرو دوبار از روی پسرم رد شد و او را به شهادت رساند.

پدر شهید حدادیان با بیان اینکه 'پسرم سینه زن و خادم ائمه اطهار بود'،گفت: ما خوشحالیم که پسرم در شب شهادت حضرت زهرا(س) به فیض شهادت نائل شد و محمد حسین را به حضرت زهرا(س) تقدیم کردیم.

ارسال نظرات