مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد (دشت سهرین) تولید مرکز زنجان دوشنبه 2 اسفند به داوری عمومی گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۷۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مستند منطقه حفاظت شده سرخ آباد (دشت سهرین) امشب از شبکه سراسری مستند سیما پخش خواهد شد .

این مستند که در بخش داوری جشنواره مستند پذیرفته شده است ، در بخش نظرسنجی عمومی امشب ساعت 20 از این شبکه پخش شده و به داوری عمومی گذاشته خواهد شد .

علاقمندان و هم استانی ها می توانند پس از تماشای این مستند با ارسال کد D75 به شماره پیامک 3000081 و یا مراجعه به سایت جشنواره  مستند نظر خود را درخصوص این برنامه اعلام نمایند .

همچنین تکرار اول این مستند ساعت 24 دوشنبه و تکرار دوم آن نیز ساعت 9/30 سه شنبه 3 اسفند ماه خواهد بود .

این مستند از سری مجموعه مستند" حیات وحش" بوده که تولید سیمای مرکز زنجان و تهیه کننده و کارگردان آن اسماعیل کرمی می باشد. این مستند دنیای جالب پر از سازگاری ها و ناسازگاری های مناطق دشتی منطقه حفاظت شده سرخ آباد را به تصویر می کشد .

گفتنی است جشنواره  مستند سالیانه در چهار فصل برگزار می شود. بعد از فراخوان و انتخاب اثار توسط هیات انتخاب، آثار در قالب یک برنامه تلویزیونی درطول فصل نمایش داده می شوند . در پایان هر فصل هم از برگزیدگان جشنواره در اختتامیه جشنواره و در قالب یک برنامه تلویزیونی تقدیر به عمل می آید ودرهر بخش به یک فیلم برگزیده هیات داوران و یک فیلم برگزیده مردمی تندیس و جایزه جشنواره اهدا می شود.

ارسال نظرات