سرپرست مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
پیش‌بینی مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان جذب‌کننده فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت جهت حل مشکل بیکاری این گروه پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۹۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در نشست هماهنگی و توانمندسازی به ارائه نتایج بررسی عملکرد کاریابیها در راستای هدایت نیروی کار و همفکری جهت ارتقاء بهره وری در اقدامات صورت گرفته پرداخت.

طیب جعفری در جمع مدیران موسسات مشاوره شغلی و کاریابیهای غیر دولتی با تشریح بخشنامه جدید مربوط به آزادسازی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاهی از حاضرین در جلسه خواست جهت بررسی مسائل و مشکلات و رفع ابهامات موجود باارائه تحلیلی از وضعیت خود دلایل قوت وضعف عملکرد خویش را بیان و در قالب مقایسه با یکدیگر قرار دهند تا ایرادها رفع گردد.

وی بابیان اینکه در کنار طرح کارورزی که این روزهای نقدهای متفاوتی از آن می‌شنویم،گفت:  پیش‌بینی مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان جذب‌کننده فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت جهت حل مشکل بیکاری این گروه پیش‌بینی کرده است.

جعفری در ادامه با اشاره به پیش‌بینی مشوق‌های کارفرمایی در بند الف تبصره 14 قانون بودجه سال 1396 گفت: با وجود نامه نگاری های صورت گرفته در خصوص پرداخت مبالغ در نظر گرفته به عنوان سهم کارفرما از یک سال معافیت بیمه ای به جهت جذب فارغ‌التحصیلان از طریق کاریابی‌ها، هنوز جوابی بدست ما نرسیده است.

 

 

 

نظرات بینندگان

ارسال نظرات