نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان:
همه آحاد جامعه در برابر فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر مسئول هستند و همه آحاد مختلف جامعه باید نسبت به این امر مهم حساسیت ویژه‌ای باید داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۹۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، بر تقویت و ترویج  امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تأکیدکرد و گفت: تحقق این امر در جامعه نیازمند عزم همگانی است.

آیت الله علی خاتمی افزود:  باید همکاری و ایجاد فضای همکاری و همفکری بین مسئولین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: حسن ظن مهم‌ترین راهبرد در ترویج امربه معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان  بابیان اینکه تبیین تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار مهم است و در این راستا باید برنامه‌ریزی این امر مهم در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله علی خاتمی با اشاره به ضرورت تلاش همگانی ترویج و تبیین امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است و در این مسئولین بر این امر مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: دستور مقام معظم رهبری تذکر لسانی است و  برای تحقق این امر مهم تذکر لسانی موردتوجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان تصریح کرد: انسان  موجودی اجتماعی است و امربه‌معروف و نهی از منکر امری فطری است و همه آحاد جامعه در برابر فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر مسئول هستند و همه آحاد مختلف جامعه باید نسبت به این امر مهم حساسیت ویژه‌ای باید داشته باشند.

آیت الله علی خاتمی  بر ترویج امر به معرف ونهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج این امر مهم وظیفه همگانی است و مختص فرد و نهاد خاصی نیست.

ارسال نظرات