خبرگزاری بسیج: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه هم اندیشی مدیران منطقه 20 با اشاره به اینکه زندگی در شهرری کیفیت بالایی دارد، اجرای پروژه الگوسازی شهرری برای شهر تهران را پیشنهاد داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۱۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابراهیم شیخ با بیان این مطلب گفت: شهرری می تواند یکی از برند های اصلی شهر تهران شود، در 50 سال گذشته از زمان نوسازی تهران، ری به فراموشی سپرده شد در حالی که از لحاظ تاریخی و فرهنگی قطب اصلی گردشگری بوده است.

 شیخ با اشاره به اینکه زندگی در شهرری کیفیت بالایی دارد، افزود: منطقه 20 دارای حداقل ترافیک و حداکثر پیوند و همبستگی انسانی است و شاهد محلاتی هستیم که ارزش های سنتی ایرانی همچنان در آنها حاکم است.

 وی پیشنهاد الگوسازی منطقه 20 برای دیگر مناطق پایتخت را مطرح کرد و گفت: ایجاد ارزش افزوده و فرصت های جدید توسعه برای شهر از مهمترین اهداف این طرح خواهد بود.

 معاون توسعه منابع انسانی به تدوین سند راهبردی و برنامه اقدام در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: مدیریت منابع انسانی مسئولیت مشترک همه است و امیدواریم با تسهیلگری، فرصت سازی و طرح سیاست های کلان زمینه هم افزایی در لایه های زیرین به وجود آید.

 معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پس از بررسی های کارشناسی و تخصصی، به 9 چالش مهم دست یافته ایم، گفت: ارتقاء سطح بهره وری منابع انسانی هدف اصلی سند راهبردی و برنامه اقدام است بر اساس 5 استراتژی توسعه فرهنگ و اخلاق حرفه ای، توسعه مبتنی بر شایستگی، چابک سازی سازمانی، هوشمند سازی مدیریت منابع انسانی و نظام جبران خدمت و تامین آینده کارکنان به اجرا می رسد.

 سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 موقعیت این منطقه را ویژه برشمرد و گفت: وجود حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزادگان واجب التکریم، تاریخ و قدمت شهرری موجب شده است تا ویژگی های شاخصی از لحاظ فرهنگی و سیاسی در این منطقه پایه گذاری شود.

 صفوی با اشاره به اینکه منطقه 20 از نظر تقسیمات جغرافیایی نیز شرایط متفاوتی از دیگر مناطق دارد، افزود: وجودمعاونت استانداری و فرمانداری ویژه، ادارات و نهادهای تابعه، خاستگاه 2797 شهید گرانقدر و 7786 جانبازو آزاده شرایط این منطقه را خاص کرده است.

 وی به 176 کیلومترمربع حریم و اهمیت صیانت از این محدوده اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به 30 نقطه جمعیتی محدوده حریم از دیگر وجه تمایزات منطقه 20 با دیگر مناطق شهر تهران است.

 شهردار منطقه 20 ادامه داد: گستردگی و تنوع ماموریت های مدیریت شهری و موقعیت ویژه منطقه 20 می طلبد تا به فعالیت و تلاش عوامل خدمت رسان نگاه واقع بینانه ای بشود.

 امیر شهرابی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 20 نیز در ادامه جلسه هم اندیشی به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه منابع انسانی این منطقه پرداخت و تاکید کرد: به منظور افزایش بهره وری سازمانی، توسعه منابع انسانی علاوه بر جلب رضایت کارکنان، بر خودشکوفایی و نمایش استعداد های بالقوه نیز متمرکز شده است.

 جلسه هم اندیشی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به همراه مدیران کل آن حوزه با حضور مدیران شهرداری منطقه 20 با هدف ابلاغ سند راهبردی و برنامه اقدام در حوزه منابع انسانی برگزار شد و با طرح نقطه نظرات مدیران ادامه یافت و در نهایت با اهداء احکام اعضای شورای تحول منطقه 20 به پایان رسید.

 بر اساس این گزارش بعد از این جلسه، ملاقات با تعدادی از پرسنل، بازدید از بخش های اداری و حضور در شورای تحول منطقه 20 نیز انجام شد و در پایان به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان آرمیده در این آستان مقدس مشرف شدند.

  

ارسال نظرات