رئیس سابق جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی جزو 10 استان برتر در تولیدات کشاورزی است؛ در همه محصولات بخش کشاورزی مازاد تولید داریم که این افتخار برای تولیدکنندگان و استان است.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی بابایی رئیس سابق جهاد کشاورزی استان مرکزی در مراسم معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: سال گذشته 100 درصد تعهدات  اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی محقق شد.

وی افزود: در سال جاری نیز آنچه تعهد سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است محقق شده و در برخی پروژه‌های اقتصادمقاومتی نیز از اهداف تعیین شده جلوتر هستیم که همگی این توفیقات نتیجه تلاش تولیدکنندگان و مجموعه سازمان جهاد کشاورزی است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: حدود سه درصد تولیدات بخش کشاورزی کشور در استان مرکزی تولید می‌شود، استانی که شهرت صنعتی دارد و ما معتقدیم که کشاورزیان در کنار صنعت و صنعت در کنار کشاورزی می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

بابایی ادامه داد: استان مرکزی جزو 10 استان برتر در تولیدات کشاورزی است؛ در همه محصولات بخش کشاورزی مازاد تولید داریم که این افتخار برای تولیدکنندگان و استان است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تولید گندم، پروتئین و سایر محصولات رتبه‌های خوبی را در سطح کشور داریم و به طور قطع با حمایت‌هایی که انجام می‌شود حرکت رو به رشدی که پیدا کرده است در بخش کشاورزی به اهداف خود می‌رسد.

در این جلسه «مجید آنجفی» به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی معرفی و از «علی بابایی» تقدیر شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات