نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

دولت به وعده جوان گرایی خود عمل نکرده است

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: متوسط سن مدیران و نیروهای جهاد کشاورزی بسیار بالا است و جوان گرایی و استفاده از ظرفیت بانوان در تمامی عرصه‌ها که از وعده‌های رئیس جمهور بود هنوز محقق نشده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۲۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید مهدی مقدسی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه بخش کشاورزی یک بخش مهم اقتصادی است که در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه، اسناد بالادستی و سایر سیاست‌های کلی نظام به اهمیت آن اشاره شده است، گفت: انتظار مجلس از وزرات جهاد کشاورزی در برنامه ششم توسعه و بودجه 97 ارتقا بهره‌وری این بخش است و بایستی نگاه علمی جایگزین نگاه سنتی شود.

وی افزود: اگر قرار بر ظرفیت‌سازی باشد، بخش کشاورزی ظرفیت این ارتقاء را دارد و حرکت‌هایی در این زمینه آغاز شده ولی تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی داریم.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان مرکزی سبقه کشاورزی برجسته‌ای دارد و اگر نمایندگان مجلس در حوزه صنعت ورود بیشتری دارند، به خاطر مشکلات زیادی است که بخش صنعت را احاطه کرده است وگرنه حوزه کشاورزی از جمله بخش‌های مورد اتکا ما است.

مقدسی با تاکید بر اینکه استان مرکزی ظرفیت‌های مطلوبی در تولید گوشت قرمز، ماهیان زینتی، گل و غیره دارد، گفت: استان مرکزی در بسیاری از تولیدات کشاورزی مازاد مصرف تولید داریم؛ بهتر است نگاه خود را به بخش کشاورزی عوض کنیم و از تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها برای تغییر نگرش و استفاده بهینه در این بخش بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: متوسط سن مدیران و نیروهای جهاد کشاورزی بسیار بالا است و جوان گرایی و استفاده از ظرفیت بانوان در تمامی عرصه‌ها که از وعده‌های رئیس جمهور بود هنوز محقق نشده است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با انتصاب مدیریت جدید مجمع نمایندگان استان موافقت کردند و باید گفت که جهادکشاورزی محل خدمت است تفکرات سیاسی وجود دارد و باید پذیرفت ولی این سازمان محل خدمت است.

در این جلسه «مجید آنجفی» به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی معرفی و از «علی بابایی» تقدیر شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات