فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از آرمان‌ها، راهبردهای امام و رهبری و آرمان‌های شهدا است.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۲۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در یادواره ۲۹۶ شهید والامقام شهرستان الشتر در جمع بسیجیان و مردم این شهرستان با اشاره به اینکه ما یک شعار راهبردی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی راداریم، گفت: اکنون چهل سال است استقلال را به دست آورده‌ایم؛ استقلال یکی از کارکردهای مهم و دستاورد بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

وی افزود: در دنیا کشوری مستقل با این تراز نیست که بدهکار هیچ‌کس در دنیا نیست جز رسالت‌ها و پیامدهایی که فکر و ایدئولوژی خودشان را دنبال می‌کنند و این‌یکی از هدف‌های شهدا است که هیچ خدشه‌ای به آن وارد نشده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با توجه به آزادی ما در دنیا افزود: در دنیا جای بحث نیست که کشوری هم استقلال بخواهد هم آزادی، چون استقلال و آزادی به‌نوعی معارض همدیگر هستند، در استقلال باید درها را ببندی و وابستگی‌ها را قطع کنی اما استقلال و آزادی در کنار هم یکی از زیبایی‌های انقلاب ما است که توانسته هم استقلال هم آزادی را به‌عنوان دو هدف راهبردی داشته باشد.

وی با اشاره به جمهوریت به‌عنوان یکی از کارکردهای شهید عنوان کرد: چهل سال پیش این مردم مملکت را از حلقوم شاه درآوردند و خودشان صاحب این جمهوری هستند و ما باید دائماً این را تکرار کنیم، همین مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۷۳ درصد به ریاست جمهوری رأی دادند و به صحنه آمدند، جمهوریت یک موهبت بی‌نظیر است و از کارکرد خون شهدا است.

کشکولی با توجه به آثار خون شهدا خاطرنشان کرد: آثار خون شهدا این است که از یک کشور ضعیف که تحت سلطه آمریکا بود بیرون آمده که هیچ به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی هستیم، آمریکا را از منطقه خارج کردیم و فقط ضرب و شتم مردم و انقلاب اسلامی است که مبتنی بر خون شهید و پایداری ملت بر حمایت از شهید و خون شهید و شهادت خواهی است.

وی با توجه به شکست‌های دشمنان از ایران گفت: برعکس ما آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم از بس شکست خوردند از ما، علی‌رغم اینکه قوی‌ترین کشور ازلحاظ نظامی و مالی و...هستند لکن در برخورد با نظام اسلامی در اثر شکست‌های مکرر دچار یک پدیدۀ بی‌عملی شده‌اند یعنی به قول خودشان توان روبرویی با ایران را ندارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با توجه به اینکه دشمنان می‌گویند ایران حرف اول را در منطقه می‌زند خاطرنشان کرد: دشمنان حرف اول را در منطقه می‌زند و ما زورمان به ایران نمی‌رسد لذا دزدکی به سوریه می‌آیند و خفت‌بار می‌روند در بین کردهای آنجا پول و اسلحه می‌برند شاید آن‌ها را تحریک کنند و پشت سر آن‌ها در سوریه یک جای پایی داشته باشند همۀ این‌ها یک دستاوردهایی است در حد اعجاز ولی ما چون زیاد از این پیروزی‌ها دیدیم برایمان عادی شده است.

وی با توجه به قدرت آن زمان آمریکا افزود: آمریکا، آمریکایی بود که اگر می‌خواست شاهی را ساقط کند فقط می‌گفت نه، در همین مملکت خودمان فقط با یک پیغام به رضاشاه گفتند که از مملکت برود و او هم با همۀ ابهت خودش ایران را ترک کرد، آمریکا و انگلیس این شکلی بودند اکنون می‌آیند دزدکی پشت سر چهار دختر انقلابی پنهان می‌شوند که حجاب آن‌ها را بردارند و به ایران ضربه بزنند.

کشکولی خاطرنشان کرد: متأسفانه روحیات شهید در مسئولین ترازش کمتر است، چون مسئولیت دسترسی به قدرت، پست، مقام و درجه است هرکسی در هر لباسی که باشد وسوسه می‌شوند و اگر از روی قصد داشته باشد عنوان شیطان هستند و لذا اینجاست که مردم را می‌زنیم و دشمن‌شاد می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات