خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خبر داد
رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از کشف 6 هزار و 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدان طی سال جاری خبر داد که نسبت به سال گذشته رشد 32 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۳۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

کشف 6100 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی قزوینه‌ای در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر در سه سطح فعالیت خود را در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر انجام می‌دهد، بیان کرد: رصد باندها و شبکه‌های قاچاق موادمخدر در استان و کشور، برخورد با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح استان از جمله رویکردهای این ارگان است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 155 عنصر تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شده‌اند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر استان همدان حیاط خلوت باندها و شبکه‌های توزیع نیست چراکه محیط برای آنها ناامن شده است.

رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از انهدام 84 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و یادآور شد: 36 عملیات فرااستانی نیز در استان‌های کرمانشاه، لرستان، البرز، هرمزگان و مرکزی انجام گرفته است.

قزوینه‌ای اظهار کرد: 928 طرح در محورهای مواصلاتی استان به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با کشت شاهدانه و خشخاش انجام شده است.

وی از توقیف 60 دستگاه موتورسیکلت و راکبان موتورسوار خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری 6 هزار و 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته رشد 32 درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان در ادامه سخنانش گفت: تریاک با سهم 32 درصدی در کشف، بیشترین کشفیات استان را به خود اختصاص می‌دهد.

وی از افزایش 11 درصدی انهدام باند مبارزه با موادمخدر خبر داد و با بیان اینکه ارزش ریالی کشفیات موادمخدر به بیش از 100 میلیارد تومان می‌رسد، افزود: در طول سالجاری 10 هزار و 190 نفر در حوزه مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند که بیش از 2 هزار نفر آنها معتاد متجاهری بودند که به صورت تکراری دستگیر شده به طوریکه از مجموع دستگیرشدگان 7 هزار و 914 نفر خرده‌فروشان و عناصر اصلی حمل موادمخدر بودند.

قزوینه‌ای از کشف 20 میلیون و 394 عدد قرص غیرمجاز در سالجاری خبر داد و اظهار کرد: در سالجاری در حوزه مبارزه با موادمخدر 267 دستگاه خودرو توقیف و 19 قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

وی در ادامه همچنین به برگزاری 529 برنامه پیشگیری از اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: 71 هزار و 637 نفر در این حوزه تحت آموزش همگانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات