خبرهای داغ:
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان باغملک واحد دندانپزشكی شهر قلعه تل با حضور سید مجید صالحی فرماندار ،دكتر زمان زاده مدیر گروه دهان و دندان استان و تنی چند ازمسئولین شهرستانی و شهر قلعه تل راه اندازی شد
کد خبر: ۸۹۹۱۹۳۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

دراین مراسم دکتر شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک گفت: راه اندازی واحد دندانپزشکی شهر قلعه تل یکی از سیاستهای وزارت بهداشت ودرمان در طرح تحول نظام سلامت بوده که به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان راه اندازی شده است.

وی گفت: مردم شهر قلعه تل ،شهردار و شورا همکاری خوبی با بخش بهداشت ودرمان دارند و امیدواریم بتوانیم که خدمات مطلوبی به شهر ارائه نماییم تا رضایتمندی آنان فراهم گردد.

در ادامه مهندس زارعی رئیس مرکز بهداشت باغملک باتشریح برنامه های دندانپزشک خانواده در شهرستان گفت : گروه هدف این واحد کودکان زیر 14 سال و ترجیحا 6 سال به بالا ، مادران باردار و شیرده می باشد که باتمام بیمه ها رایگان می باشد.

ویاظهار داشت : خدماتی که واحد ارائه می نماید وارنیش فلوراید ،تراپی و فیشور سیلنت ، جرم گیری و بروساژ ، ترمیم آمالگام یک سطحی ، دوسطحی، سه سطحی، ترمیم کامپو زیت یک سطحی تا سه سطحی ، پالپو تومی و پالپ زنده و همچنین کشیدن دندان شیری و دائمی از خدمات دیگر این واحد می باشد.

 سید مجید صالحی فرماندار شهرستان از دست اندرکاران بخش بهداشت ودرمان و همه کسانی که واحد دندانپزشکی شهر قلعه تل را راه اندازی نمودند تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها