استان مرکزی در ووشو کشور جایگاه مناسبی ندارد

رئیس فدراسیون ووشو در این گفت : جایگاهی که استان مرکزی در ووشو کشور با داشتن نیروهای توانمند و فعال ، جایگاه مناسبی نمی باشد و همه افراد حاضر در هیات باید به بالابردن سطح این هیات کمک کنند
کد خبر: ۸۹۹۱۹۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجمع انتخابی رئیس هیات ووشو استان مرکزی با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش وجوانان استان و اعضا مجمع استان در محل اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی برگزار شد.

در این مجمع مجید «عسگری» با کسب اکثریت آرا (۱۶ رای از مجموع ۱۶ رای موخوذه) به مدت چهار سال رئیس هیات ووشو استان مرکزی شد.

رئیس فدراسیون ووشو در این مجمع گفت: جایگاهی که استان مرکزی در ووشو کشور با داشتن نیروهای توانمند و فعال ، جایگاه مناسبی نمی باشد و همه افراد حاضر در هیات باید به بالابردن سطح این هیات کمک کنند

وی افزود : ورزش ووشو در 150کشور دنیا فعالیت دارد و یکی از رشته های توسعه یافته در جهان است و ووشو ایران از سال 2009 نائب قهرمان جهان و در سال 2017 برای نخستین بار قهرمانی جهان را از آن خود کرده است که این قهرمانی یک اتفاق ویژه ای می باشد که مالک رشته ووشو در دنیا کشور چین می باشد که این ورزش پنج هزار سال در این کشور قدمت دارد و کشور ایران در ووشو بالاتر از چینی ها در جهان قرار گرفته است.

مهدی علی نژاد تصریح کرد : با همت و تلاش می توان هیات ووشو استان مرکزی در کشور حرف های زیادی داشته باشد ، ورزش ووشو در استان هایی کمتر از یک دهه فعالیت دارند و بالاتر از استان مرکزی و حتی بازیکنانی در تیم های ملی عضویت دارند و در رنکینک فدراسیون جزء 10 استان برتر کسور میباشند.

وی بیان داشت : توقعی که مجموعه فدراسیون ووشو از استان مرکزی دارد خیلی فراتر می باشد و این استان می تواند با سایر هیات های استان ها تعامل داشته و رابطه کاری مناسبی ایجاد نماید و با صنعتی بودن این استان امکان جذب اسپانسر وجود دارد که این کار توسط رئیس هیات ووشو استان باید صورت پذیرد.

رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت : شهرستان های استان مرکزی در ووشو فعالیت مناسب و سطح بالایی دارند که میتواند نقطه ای برای حضور بازیکنان با استعداد در تیم ملی داشته باشد که همت روئسای هیات ها را می طلبد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در ادامه گفت : هیات ووشو استان در سال های 80 تا 91 در بخش تالو فعالیت خوبی داشته و اداره کل ورزش و جوانان از این هیات حمایت مناسبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته فعالیت ووشو بسیار ضعیف بوده است که هیات استان در رنکینگ فدراسیون در رتبه 25 کشور است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات