مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

86 طرح محرومیت زدایی در آذربایجان شرقی اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی از اجرای 86 طرح محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از منابع داخلی این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۴۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: علاوه بر  اجرای ۸۶ طرح محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از منابع داخلی سازمان همچنین قرارداد ۱۵ طرح عمرانی طرح کرامت ۱و ۲ با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج  منعقد شده است.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکن مددجویی بیان کرد: در این راستا در 10ماهه سال جاری ۱۶۸باب مسکن مددجویی تحت پوشش کمیته امداد ساخته شده است.

رزمی انعقاد تفاهم نامه های مشترک در حوزه های محرومیت زدایی را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای برنامه ها و طرح های  محرومیت زدایی تفاهم نامه های زیادی منعقد شده است که از جمله آن ها می توان به  انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد برای ساخت 168 باب  خانه محروم، انعقاد قرارداد با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه جهت انجام طرح های محرومیت زدایی برای انجام ۷۱ طرح عمرانی اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی ساخت دو فقره پل و یک باب خانه عالم، ۱۸ باب غسالخانه در مناطق محروم، سه فقره  زمین ورزشی، ساخت و تعمیر10 مخزن آب در روستاها، کانال کشی و اصلاح  انتقال آب، ساماندهی هشت گلزار شهدا در سطح استان و ... را از جمله فعالیت های بسیج سازندگی در طی ۱۰ ماهه سال جاری برشمرد.

رزمی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در جهت تعمیر و تکمیل مساجد در نقاط محروم اظهارداشت: در کنار طرح های محرومیت زدایی ۴۷ باب مسجد نیز تعمیر و تکمیل  و ۶۸ باب مسکن محروم ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حالت کلی مقایسه عملکرد سال گذشته با طرح های اجرایی در سال جاری  نشان می دهد عملکرد سال ۹۶ در حوزه اجرای طرح های محرومیت زدایی نسبت به سال ۹۵ که ۱۸۱ طرح انجام شده است افزایش چشمگیری داشته است .

رزمی در ادامه با تاکید بر تمرکز بسیج سازندگی در خدمت رسانی به مناطق محروم تاکید کرد: خدمت رسانی در مناطق محروم یکی از رویکردهای تحولی این سازمان بوده و تمرکز اصلی بر روی این موضوع است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی اضافه کرد: تمرکز گسترده بر خدمات رسانی، تعامل و هم افزایی با رده های سپاه، بسیج و دستگاه های دولتی، پرهیز از ورود به اجرای طرح های بزرگ و اهتمام به اجرای طرح های کوچک عام المنفعه در مناطق محروم و مرزی از عمده ترین رویکردهای تحولی بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها