امروز دشمنان برای نابودی نظام و کشور خواب ندارند و هر لحظه در حین برنامه ریزی مداوم جهت این کار هستند و ما و شما باید هوشیار باشیم تا با بصیرت و ولایت پذیری فتنه شوم انها را دفع کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۴۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان بافت شهدا را چراغ روشن مسیر راه حقیقت خواند و بیان داشت: شهدا مسیر حقیقت را به ما نشان دادند که چراغ و مسیر سعادت پشتیبانی از ولایت فقیه است، شهدا برای ماندگاری و پیوست به لقاء الله و دفاع از ناموس و نظام به این راه قدم نهادند و ماباید از دستاوردهای انها و ولایت پشتیبانی کنیم و نگذاریم خون شهدا و راه شهدا فراموش گردد.

وی افزود: امروز دشمنان برای نابودی نظام و کشور خواب ندارند و هر لحظه در حین برنامه ریزی مداوم جهت این کار هستند و ما و شما باید هوشیار باشیم تا با بصیرت و ولایت پذیری فتنه شوم انها را دفع کنیم.

در ادامه حجت الاسلام مهدیزاده امام جمعه بافت در این مراسم، حضرت زهرا(س) را نشانه یک مومن ولایت پذیر و مدافع حریم ولایت دانست و اذعان کرد: ایشان برای خاطر دفاع از امام زمان وقتش به شهادت رسیدند و امروز ما باید از ایشان درس وفاداری و ولایت پذیری بگیریم و راه شهدا و معصومین را ادامه دهیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه حربه های دشمنان را پشت سر گذاشته و انها را نابود سازیم.

وی اظهار داشت:شهدا دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کردند و ما نیز باید دین خود را با پشتیبانی از نظام و با بصیرت و رهرویی راه شهدا ادا کنیم، دشمنان در زمان حال نیاز به جنگ سرد ندارند و تنها باجنگ نرم و فرهنگی در حال مقابله با نظام و به فکر شکست ان هستند و راه مبارزه با حربه های انها هوشیاری و گوش به فرمان بودن از ولایت و بصیرت است الحمدلله مردم با هوشیاری و در صحنه بودنشان در تمامی روزهای مناسبتی انقلاب و نظام توانسته اند نقشه های شوم انها را به باد دهند و انها از فتنه های خود دست نمیکشند چرا که انها هدفشان نابودی نظام است و ما نیز باید مقابله به مثل کنیم.

درادامه چند تن از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و نوحه خوانی در سوگ شهادت دختر نبی اکرم (ص) پرداختند و در پایان مراسم با سینه زنی و عزاداری به پیایان رسید.

ارسال نظرات