جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حضور اعضای این مجمع در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۷۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه گفت: امروز مردم ما در بحث عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در صحنه حاضر هستند و این مطلب را به خوبی با حضور خود در راه­پیمایی 22 بهمن نشان دادند بر همین اساس لازم است که مسئولین نظام بیش از پیش در خدمت به مردم و رفع مشکلات آن­ ها تلاش نمایند.

سرهنگ خضر فقیه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ­ای همگانی عنوان و اظهار کرد: امروز مسائل زیادی در کشور مثل عدم اجرا و یا بد اجرا کردن قوانین توسط دولت، مشکلات منابع طبیعی و منابع آب در کشور وجود دارد که امر به معروف در این زمینه و مطالبه رفع این مسائل و مشکلات از مسئولین، از جمله وظایف مردم نسبت به مسئولین در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین نظام جمهوری اسلامی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بیش از پیش اجرایی کنند مسائل و مشکلات مختلفی از مردم حل می ­شود.

جلسه مجمع رهروان امر به معروف استان برگزار شد

در این جلسه عملکرد یک ساله مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای سال جدید گرفته شد.

جلسه مجمع رهروان امر به معروف استان برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها