هشتمین دوره رقابت‌های فوتسال و تنیس روی میز شهرداری‌های استان کردستان به میزبانی قروه آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
حسین پروندی شهردار قروه امروز و در حاشیه این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات فوتسال و تنیس روی میز شهرداری‌ها از تاریخ دوم اسفندماه تا چهارم اسفندماه در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۶ تیم شهرداری سنندج، شهرداری سقز، شهرداری مریوان، شهرداری بیجار، شهرداری دیواندره و شهرداری قروه حضور دارند که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

شهردار قروه با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت ها، ادامه داد: اهداف عام مسابقات در ایجاد نشاط و پویایی بین همکاران شهرداری و ارتقای سلامت جسم و روان این افراد و جدا کردن آن‌ها از فضای پرتنش شهرداری‌ها و ایجاد محیطی پرنشاط حتی برای چند روز می‌باشد.

پروندی گفت:، اما مزین شدن این مسابقات به نام ۵ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان کردستان از اهداف مهم و والای این دوره از رقابت‌ها است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: در سالن ورزشی هم تمثال مبارک ۳ شهید گرانقدر که مرتبط با شهرداری هستند نصب شده است که فرزندان شهیدان والامقام شهید حاج هوشنگ ورمقانی و شهید ارجمند حیدری در شهرداری قروه مشغول به کار هستند و شهید عزیزی شفا نیز شهردار شهیدی می‌باشد که در راستای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان شیرین خود را فدا کرده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات