خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: اگر لازم باشد برای حل مشکلات تولیدکنندگان شخصا به تهران می‌روم تا بتوانم مانعی را از مقابل مسیر تولیدکنندگان بردارم.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۸۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
اگر لازم باشد شخصا برای حل مشکلات تولیدکنندگان به تهران می‌روم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به تعرفه‌های بالای بازرسی استاندارد از واحد‌های تولیدی اظهار کرد: این تعرفه‌های بالا موجب افزایش هزینه تولید شده است و باید این تعرفه‌ها در کشور اصلاح شود.

وی ادامه داد: درک مشترک از مساله و ارائه راهکار در حل مشکلات اقتصادی ضروری است، باید مدیران بخش‌های مختلف در جلسات استانی به این مسائل بپردازند.

استاندار قم افزود: کمیته کارشناسی محل بررسی پیشنهادات و راهکار‌ها برای حل مشکلات است، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در این کمیته حضور پیدا کنند تا امکان اتخاذ تصمیم‌ها در شورای گفت‌وگو وجود داشته باشد.

صادقی با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه شورای گفت‌وگوی استان قم اظهار کرد: باید موضوعات مرتبط با گردشگری و کشاورزی در جلسات این شورا در استان مطرح شود.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی در کشور و استان قم وجود دارد و باید این مشکلات را براساس اهمیت اولویت بندی کنیم تا بتوانیم با ارائه راهکار‌ها این مشکلات را حل کنیم.

استاندار قم از پیگیری‌های مدیران استان برای حل این مشکلات تشکر می‌کنم افزود: اگر لازم باشد برای حل مشکلات تولیدکنندگان شخصا به تهران می‌روم تا بتوانم مانعی را از مقابل مسیر تولیدکنندگان بردارم.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در بخش پایانی جلسه با اشاره به مدت زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش اظهار کرد: این تسهیلات باید برای یک سال به تولیدکنندگان پرداخت شود، بازپرداخت سه ماه تسهیلات سرمایه در گردش برای بسیاری از مشاغل توجیه ندارد و باید سیستم بانکی قوانین موجود در این زمینه را رعایت کند.
ارسال نظرات