ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برنامه‌ریزی مناسب بوده و باید برای تحقق این امر برنامه جامع تدوین و عملیاتی شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۰۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

لزوم تدوین برنامه یکساله در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، استاندار اردبیل در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل با اشاره به ضرورت تدوین برنامه جامع برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اردبیل اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برنامه‌ریزی مناسب بوده و باید برای تمامی موارد این حوزه٬ برنامه‌های سال آینده توسط کارشناسان تهیه و تدوین شود چرا که با بهره‌گیری از یک برنامه جامع می‌توان تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود را فعال و زمینه توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها را فراهم کرد.

اکبر بهنام‌جو افزود: باید توجه داشته باشیم که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های اجرا شده تا چه حد در جامعه تأثیر داشته و خروجی برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی گفت: احداث یادمان شهدا در شهرها و مناطقی از استان اردبیل که تا به امروز انجام نشده٬ باید مورد توجه قرار گرفته و برای ایجاد یادمان شهدا در این مناطق برنامه اجرایی تدوین و در زمینه فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید فرهنگ نماز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شود چرا که نماز یکی از ویژگی‌های اصلی شهدا بوده و انس با نماز یکی از مهم‌ترین دلایل تمایز این شهدا با سایر افراد بوده است.

ارسال نظرات